Кой нанесе СМЪРТОНОСНИЯ РИТНИК В КОРЕМА на 11-годишната Габи? И носи ли вина Евро-Соросоидната Псевдо-Държава България! Виж Тук:

19 Отговора за "Кой нанесе СМЪРТОНОСНИЯ РИТНИК В КОРЕМА на 11-годишната Габи? И носи ли вина Евро-Соросоидната Псевдо-Държава България! Виж Тук:"

  1. Р. Кандиларова   01.03.2017 at 12:11

    Въпрос на време беше това да се случи някъде! За съжаление родителите на агресивни деца обвиняват училището, учителите, другите деца, но никога и себе си! Дори наглостта на някои стига дотам, че сигнализират Комисията закрила от дискриминация срещу училището, което е „нарочило“ скъпото им детенце, какъвто случай имахме и ние. И проблемът не се решава с преместването на такъв ученик в друго училище! Там той започва отново! Затова тези ученици трябва ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да се извеждат на индивидуална форма на обучение! И решенията на училищните комисии да са задължителни за родителите! Училището трябва да може да отстранява от присъствие в часовете такива ученици за определен срок с оглед опазването на здравето и живота на другите деца или да ги допуска само в присъствието на собствените им родители.

    Отговор
  2. МАКЕТЕН-НОЖ   01.03.2017 at 15:49

    ВЪПРОС НА ВРЕМЕ Е ДА СЕ СЛУЧИ ПАК

    Отговор
  3. ЛорИта   01.03.2017 at 22:45

    Има едно паразитно звено в администрирането на образованието, наречено ИНСПЕКТОРАТ. Именно то незабавно трябва да заведе съдебно дело срещу родителите на този младеж за зверствата, извършени от отрока им. Това звено трябва да има не само грижата за „чистотата“ на учебния процес, а и за ОБЩОТО СЪСТОЯНИЕ НА УЧИЛИЩНИЯ ЖИВОТ.
    А педагогическите съветнички да не се занимават с децата, а с родителите !!!!

    Отговор
  4. Федя   01.03.2017 at 23:27

    Крайно време е за вземане на мерки от държавата ….и нека не виним само родителите, защото системата е главния виновник- соросоидната система на образование…

    Отговор
  5. С.Йорданова   02.03.2017 at 0:08

    А няма ли кой да ги изтипоса тия родители по националния ефир-било „Господари на ефира“ било новинарска емисия да видим какво мислят те за тази ситуация в която детето им е убило човек???!!!….или сега ще дирим правата на детето-убиец???
    Някога на една от дъщерите ми съученик беше огънал на коляното си чадъра за който дъщеря ми мечтаеше почти година и като и го намерихме още на първото отиване в училище той и го съсипа.След седмица на родителската среща бях решила да кажа пред всички родители и да поискам сметка от майката, но каква беше изненадата ми когато се оказа, че това момче( син на капитан на кораб) е носил автоматичен нож в училище и една майка поиска обяснение от майката на момчето, а тя попита- да е намушкал някой с този нож???- какво само го е показвал и заплашвал съучениците си , и нищо повече!
    Тогава всички родители се вдигнахме и казахме, че ще отпишем децата си от този клас, ако това момче не бъде изведено от класа-така и стана след седмица беше преместено в друго училище и повече не чух нищо за него.

    Отговор
  6. Отмяна   02.03.2017 at 11:01

    Ще добавя,че в статията не веднъж е споменат евро метода за въспитание и права!Да но тук в истинската Европа във всяко училище има добро видео надлюдение и по време на междучасие учителите заедно с охранителите са сред децата на двора,а не в учителскАта стая или в кафенето отсреща обсъждаики клюките!Просто си вършат работата,а децата нямат право да остават в класни саи,коридори или да напускат двора на училището по време на междучасие!Също така закона не позволява деца под 12г.да си тръгват сами от училище,задължен е родителя да си пребира и води детето!Неразбирам защо само в нашата малка държава нещата никога не са както е редно да бъдат!Твърдо съм за ТВУта и глоби На родители които бесхаберно отглеждат и не въспитават агресивните си деца!

    Отговор
    • Виолета Георгиева Веселинова   03.03.2017 at 22:32

      Някога, в България, учениците от по-малките села са ходели пеша до училището в голямото село – съвсем сами и родителите им не са ходели да ги прибират. Ние и нашите деца ,до 1989 год .също си ходеха спокойно сами и сами се прибираха – без страх. В училищата нямаше охранители, камери, никой не е нахлувал да бие или убива. Защо ли България заприлича на Запада, а не Запада на България ?

      Отговор
  7. Децата се учат едно от друго   02.03.2017 at 16:41

    Вчера дъщеря ми се прибра със синина на крака. Една съученичка я е бутнала и се е ударила на нещо в салона. Попитах я дали е казала на г-жата, отговори, че не е, защото след това момичето щяло да й се сърди, г-жата да се скара и на двете, спестила си е допълнителни неприятности. Поговорих й отново колко е лошо да си посягат, да се бутат, бият, карат…както много пъти сме я поучавали. Ние никога не сме посягали на децата си, но веднъж и на нас ни се оплакаха, че тя е ритнала една съученичка. Но родителите бяха стигнали и до директорката, бяха вдигнали патардия до Бога. А те са деца, за съжаление се случва да си посегнат. И не обвинявайте само родителите – самите те гледат едно от друго. Поне при моето дете беше така.

    Отговор
  8. Десислава   02.03.2017 at 18:11

    Вие нямате никаква представа какво правят учителите в училище. През всяко междучасие има четирима дежурни в коридор. При учениците до 4 клас има учител и в класната стая. Дежурният не смогва да отиде до тоалетната. За кафенета и дума не може да става. Но това са много деца. На човек се падат по 100. Родителите не могат да се справят с едно или две в къщи, а искат от учителите да опазят по 100 и да възпитават по 25 едновременно по 6 часа на ден. Ако родителите отделят поне половин час за децата си, а не да ги захвърлят в училище от изгрев до залез, ще има полза. Всички ходят на работа и имат ангажименти, но децата са най-важното. И нашите родители ходеха на работа, но винаги са проверявали готовността ми за училище, питали са ме с кого дружа, какво правим с приятелите ми и къде ходим, обяснявали са ми как да се държа на обществено място, бърса ли са сълзите ми, когато ми е било тежко, радвали са се с мен за всичко хубаво, което ми се случва. Сега голяма част от родителите НЕ възпитават децата си, дават им лош пример в семейството, но изискват от учителите да са пъдари, охранители,медицински лица, психолози, възпитатели и преподаватели. Е, какви трябва да бъдет тези свръхчовеци, за да направят всичко, което се очаква от тях?

    Отговор
  9. Godlieb   02.03.2017 at 19:36

    RE: „““Не е ли нелепо, не е ли идиотско децата ни да мрат като мухи,
    а никой да не носи вина за това?“““
    COMMENT: В УЧИЛИЩАТА БИВАТ ДОПУСКАНИ ПРЕКАЛЕНО ЛИБЕРТАРИАНСКИ ПРАКТИКИ НА Т.Н. „НОВ РЕД“.

    Отговор
  10. Стела   02.03.2017 at 21:16

    Не съм съгласна със статията. В този нещастен инцидент са погубени поне ДВА живота – един на загиналото момиченце и този на едно дете, станало убиец на 11. Как се живее с тази мисъл и как се изгражда нормален живот, когато на 11 си убил някого, макар и в игра и без умисъл?
    Не са се карали, не са се дърпали според статията – играли са!

    А на мен ми писна от всеки дето мисли, че може и трябва да пише да плюе по България! За всяко нещо случило се или не случило се България е виновна и не става. А дали в нея е проблема или в истерясването на част от населението.

    Отговор
  11. Цвети   02.03.2017 at 21:30

    Много жалко, че се стига до подобни нелепици. В Австрия агресивните деца или по-буйните ги улавят още в детската градина. Задължават родителите да ги водят на психолог или какъвто терапевт им е необходим (като здравната каса поема част от терапевтичните разходи). Ако ли не, ги грози опасност социалните да им отнемат децата, а те уверявам ви следят да се спазват предписанията. Всеки месец има контрола и при психолог, който да прецени как върви терапията. Освен това един път влезнало в тая система, където и да бъде детето се знае за неговото състояние в съответното учебно заведение. Ако родителите се затрудняват, има социални заведения (на принципа на пансионите), където децата учат през седмицата с възпитатели и събота и неделя са при родителите си. Ефективна им е системата.

    Отговор
    • учител   03.03.2017 at 11:31

      В детската градина ситуациите с агресивните деца е още по-зле! Ние, учителите нямаме право на мнение и ни се казва да мълчим заради прословутия бюджет, заради местоработата на родителите, заради всичко друго каквото се сетите, но не и зарази здравето и спокойствието на децата! Ако имаме смелостта да отстоим позиция, то тогава идват всички „чиновници“ да ни проверят как работим и дали грешката не е при нас! Звучи налудничево, но е реалност!

      Отговор
  12. Елка Няголова   02.03.2017 at 23:56

    За съжаление е така. Спрете с това ,че ученика има права. И като има какво се случва. Ако не ги блъсне кола докато пресичат улиците,се избиват в училище. И учителите не могат да им направят дори забележка. Тодор Живков му се смееха.,а сега с тази ми демокрация какво става. А си направил забележка,а си изял юмрика от нечии баща. И така докъде ще стигнем. До никъде. Много права им се дадоха. Да се върне старото време.,да се научат на труд и отговорности.

    Отговор
  13. Ден   03.03.2017 at 5:09

    Уважаеми майки….агресията често се поражда от агресори в УЧИЛИЩЕ, НЕ В СЕМЕЙСТВОТО!!!! Сина ми беше толкова тих и кротък…започна системен тормоз, побойща, огромни синини, надута глава, с кубинки по гърба…,отговора беше,, ам кат са закача ша гу бият,,. Та казах му защитавай се ако те ударят, ей защо казах това…един удари и ме викнаха…а тези, които го блъскаха по стъпала с главата на долу, удряха му главата в стена, сложиха му нож на врата и прочие…ми социала ги защитава, даскалите пък ги е страх.Успеха му се срина -от пълен отличник до 3ки.и често с придружители, защото мангалите се събират и бият… ..е това е системата в България…пълен провал

    Отговор
  14. една българка   03.03.2017 at 23:56

    Всички сме виновни! Щом търпим да властва беззаконието, виновни сме! Като се стараете да разпределите вината в коментарите си, изяснихте ли си: Кой е законът, който регламентира отговорностите по възпитанието, поведението и цялостното отглеждане на детето? После да търсим кой не си е изпълнил задълженията. Не съм юрист, но се постарах да потърся най-логичната отговорност – на семейството. Намерих Закон за лицата и семейството от 10.09.1949г., допълван и изменян до 2002г, но в него всички текстове, свързани с права и задължения на родителите, са отменени през 1968г. В Закона за закрила на детето е описана държавната политика с всичките й стратегии, програми, органи и изискването родителите да им съдействат. Отделено е място за осигуряване на придружител след 20/22 ч. и да не се оставят деца до 12-годишна възраст без надзор, АКО С ТОВА СЪЗДАВАТ ОПАСНОСТ ЗА ТЯХНОТО ФИЗИЧЕСКО, ПСИХИЧЕСКО И НРАВСТВЕНО РАЗВИТИЕ. Да не допускат участие на децата в определени реклами и предавания. ТОВА Е! Сега пак ще си избираме законотворците. Попитахме ли ги дали ще сътворят закон, с който да задължат родителите да формират децата си като граждани, зачитащи правата и задълженията на всички и спазващи правилата на обществения ред? И не само да сътворят закон, а да осигурят и механизма за изпълнението му. Това е едната ни вина. Другата (не смея да ги ранжирам по значимост) е вече банална: търпим ненаказаната агресия във всички слоеве на обществото ни, във всичките й форми. Затова сме виновни всички!
    Относно учителите и всички служители – задълженията им са регламентирани в съответните правилници на институциите и в огромната им част се спазват. Но всеки средно интелигентен човек може да прецени, че най-важна за детето е семейната среда и основните отговорности трябва да носят родителите. Но как да бъдат принудени да го правят, това трябва да питаме тези, които до 25.03.17 ще ни обещават светли бъднини.

    Отговор
  15. Мартина Чакърова   05.03.2017 at 18:22

    И все пак много ми се иска да се публикува повече информация за родителите на малкия убиец. Това, че го крият така внимателно, не е случайно – знаем как са нещата в нашата държава. И като знаем, че в това училище учат деца от Бояна, явно е отрочето на някои новобогаташи, които сега плащат кеш на доста хора и институции, за да остане името на детенцето им в тайна.

    Отговор
  16. Майка   06.03.2017 at 8:28

    Преди две години попадах в подобна ситуация…Майка съм на де деца момчета -голямото вече е на почти 11 а малкото на 6.Записахме в първи клас големият ми син в местното училище .Дететот сякаш не се чувстваше конфортно ,започна да посяга на съучениците си ,за най-малкото да ги наранява.Учителката излизаше с тезата че е буен,агресивен ще убие някой и всички други лоши качества които описваше сина ни .Спор няма в нито един момент не се обърнахме срещу нея.Наказвахме го ,говорихме му…Докато един ден се прибира и казва(“ Един съученик ми навря главата в коша за бобклук а госпожата се правеше че не вижда“
    Съответно отидох да попитам на другият ден децата потвърдиха ,а госпожата каза ,че не е била там. След няколко дни отвам в училище да питам за домашна ,влизам и какво да видя детето ми легнарло на пода госпожата проверява домашни а други 4 го налагат наритват и едно му държи главата с подметката на убувката си да не мърда…Попитах какво става ,а тя ми отговори че играели…Че що за игра???Пак моето дете виновно то било измислило играта…Така отмина годината….все той виновен госпожата не разбрала ,все той посягал първи..децата започнаха него да обвиняват за щяло и нещяло…а ние търпим ли търпим…На следващата година …отивам да го прибирам един ден още в началото на учебната година …потекло му кръв от носа ей така без нищо…прибрах си детето а то ми заявява че госпожата го изкарала от час такъв шамар му зашлевила ,че се ударил в стената и му разкървавила носа…На следващият ден отивам в училище…аааа няма такова нещо лъже…нямам свидетели 6 месеца лекуваме кръвотечение от носа..детето се мукства все по зле в този клас ,изолират го,позволява си да удря дацета не иска да пише отказва да учи…измина годината започна трета е тук не издържах..вече…обвинавах си детето изпонаказах го изпокарахме се вкъщи докато един ден ви звънят от училище бързо ела…отивам моето дете било надраскало друго по бузката в близост до оченцето…викам дай да видим къде да се извиним да аправим нещо…не баба му идва ей сега щяла да ни направи на пух и прах…идва бабата с внучето и викам къде го одраска ами то се истрибеше с химикал ама щяло да му извади окото..ок съгласна съм пак сме виновни…защо го адраска попитах и двете деца ,ами защото така….разнищихме случая двете деца са в различни класове по случайност и едната и другата учителка пискат децата по време на час до тоалетна ,срещат се покоридора другато дете минава и и удря един юмрук на моето дете ,но моето държи химикал и се отбранява ,химикала минава през лицето му и го надрасква…пак ние сме виновни ,защото на нас ни нямало нищо…Хванах си детето отидох пир директорката поисках и документите за напускане от училище и тръгнах да търся друго училище…Приеха ни в друго училище,там излезнаха приятелки с предните ни учители и започнаха мръстоиите и там…искарахме някак си годината но с по-малко разправии.Тази година се приместихме в по-малко училище в една смяна където децата са задружни ,няма агресия,извиняват се един на друг ако се убидят.Ходила съм два пъти в училище на родителска среща…Детето е спокойно,възвърна желанието си да ходи на училище ,започмна да чете книжки…Та се питам кой е виновен ?Със сигурнаст и ние носим вина някъде из цялата история,но от къде тръгнаха проблемите? И ако аз бях оставила детето си в първоначалното училище сега какво щеше да стане?Може би щях да ъсм на мястото на тез родители с побойника…Много е важна средата ,в която учи едно дете,обичта на учителя и атмосферата в клас…Не обвинявам никой,но понякога има много скрити случки от страна на учителите,вярно е отговорна професия но не е за всеки..Не е важто да запишеш нещо да учиш само и само да искараш висше…да си учител е призвание…

    Отговор
  17. Д. Маринова   12.03.2017 at 21:36

    Защо никъде и дума не обелват за агресивните детски филмчета, които са удавили телевизията ни от 20 г. насам. Ами нескончаемия поток от всякакви екшъни, трилъри, крими и какви ли не още престъпническо-полицейски сериали и дори канали! Помия с тонове се излива върху децата и младежите ни и им подменя ценностите. КОЙ НЕДОСЕГАЕМ КОНТРОЛИРА ВСИЧКО ТОВА СЪЗНАТЕЛНО? ЧИИ ИНТЕРЕСИ ОБСЛУЖВАТ ПРЕПЪЛНЕНИТЕ С ЖЕСТОКОСТИ МЕДИИ?

    Отговор

Напиши коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.